هنگام خرید پوستر روی دیوار به دنبال چه چیزی باشید؟
نوشته شده توسط : محمد

هنگام خرید پوستر روی دیوار به دنبال چه چیزی باشید؟

پوستر دیواری یکی از محبوب ترین محصولات تزئینی است که در انواع مختلفی تولید می شود.
اندازه سفارشی: تمام پوسترهای دیواری که در زیر مشاهده می کنید به اندازه مورد نیاز شما چاپ شده اند.
نحوه اندازه گیری پوستر دیواری: عرض دیواره مورد نظر خود را اندازه بگیرید و آن را وارد ماشین حساب محصول کنید تا قیمت نهایی را اعلام کند.
اگر اندازه گیری را نمی دانید ، با ما تماس بگیرید تا یک همکار بتواند پوستر روی دیوار را اندازه گیری کند. سفارش محصولات پوستر بصورت آنلاین ، مستقیم و تلفنی برای شما عزیزان امکان پذیر است.

پوستر دیواری یکی از محصولات تزئینی پوشش دیوار است. پوستر روی دیوار از PVC ساخته شده است که این محصول را قابل شستشو و ضد آب می کند. فقط به خاطر داشته باشید که پوستر روی دیوار با طبل یکسان نیست. نقاشی نقاشی دیوار است که همان شکل و فرم نقاشی است.

دیوار را اندازه بگیرید تا سفارش خود را روی پوستر قرار دهید

برای اندازه گیری دیوارهای خود به یک متر نیاز دارید ، فقط به یاد داشته باشید که درها و پنجره ها برای اندازه گیری دیوارهایی هستند که می خواهید اندازه بگیرید. ابتدا طول و عرض دیوار خود را با استفاده از یک متر پرداخت کنید ، سپس در صفحه محصول طول و عرض دیوار خود را وارد کنید تا از قیمت نهایی مطلع شوید. اگر می خواهید برای حساب خود از طریق تلفن ثبت نام کنید ، به مشاوره تخصصی خود بگویید.

ساخت پوستر روی دیوار چقدر طول می کشد؟
پس از ثبت سفارش ، فرم انتخاب شده از مواد پیشرفته متناسب با دیوار شما چاپ می شود و کار نهایی ظرف سه روز به محل مورد نظر شما ارسال می شود. اگر در شهر زندگی می کنید ، کار کنید. تحویل توسط یکی از شرکت های مخابراتی برای انتقال کار به شما ، پس از اتمام کار ، شرکای ما برای ارسال نصب با شما همکاری می کنند.

چگونه می توان پوستر را روی دیوار قرار داد؟
پس از دریافت محصول ، شرکای ما برای ارسال برنامه نصب با شما همکاری می کنند. پوستر با استفاده از چسب مخصوصی که توسط کانکتور تهیه شده است ، به دیوار چسبانده می شود. هزینه نصب پوستر دیواری 150،000 تومان است. فقط توجه داشته باشید که وارد کننده هزینه ای را به شما پرداخت می کند.
می توانید به صورت آنلاین ، تلفنی و حضوری برای حساب خود ثبت نام کنید.
شما می توانید بدون محدودیت تمام مدل های موجود در اینترنت را در خانه مقایسه کنید ، ابتدا کاشی مورد نظر خود را در صفحه پوستر دیواری انتخاب کنید ، سپس عرض محصول و عرض و ارتفاع دیوار خود را وارد کنید تا قیمت نهایی مشخص شود. با شما تماس گرفته و همکاری لازم به پایان خواهد رسید. اگر در مورد پوسترهای دیواری سوالی دارید می توانید از ما در قسمت نظرات درخواست کنید!

پوستر روی دیوار را از طریق تلفن بخرید: ابتدا مدل خود را در صفحه پوستر روی دیوار یا ویکی دکو در تلگرام انتخاب کنید ، سپس با فروشگاه تماس بگیرید تا بتوانیم راهنمایی به همکاران خود بدهیم. مسیر لازم!

منبع: فروشگاه رونیا





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: